Jedzeniowe Dowcipy :)

Przychodzi polski turysta do angielskiej restauracji i pyta:
- Co macie do jedzenia?
- Hot Dog - odpowida kelner
- A co to znaczy po polsku? - pyta turysta
- Goracy pies.
- Moze byc.
Po chwile przychodzi kelner z parowka w bulce, a turysta krzyczy:
- Panie, to mial byc pies, a Pan mi tylko ogon podal!


czwartek, 30 października 2008

Co studenci jedzą na kolację???

Sondaz, który przedstawie przeprowadzilam w ciągu ostatnich dni. Zapytałam az 90 osób. Byli to studenci Uniwersytetu Gdańskiego, Politechniki Gdańskiej oraz Akademii Wychowania Fzycznego i Sportu. Sądzę, iż byla to wystaczajca liczba przepytanych i dość zróznicowany sposób ich życia. Bo normalne jest, że studenci AWF-u nie jedzą takiej samej ilości pokarmu jak studenci UG. Dlatego wyniki są zróżnicowane. Mam nadzieję, że moje wyniki nie będą dla Was zaskoczeniem. Oto one:
55,56% studentów je kanapki
20% nic nie je
17,78% zajada się jogurtem
taki sam procent uzyskały:
kanaki z razowego chleba
i parówki - 13,33%
kolejne są:
naleśniki z warzywami
i sałatki - 8,89%
jako dość wyjątkowe pojawiły się:
chipsy,
zupka chńska,
smażony makaron,
jajecznica,
smażone warzywa,
puding, owoce - 4,44%
Wyniki są bardzo zróznicowane.

A oto napoje, które wymienili zapytani przeze mnie studenci:
herbata 40% (standardowy, ale bardzo dobry napój)
kakao 17,78%
sok 13,33%
a 28,8% ludzi nie pije nic.

Szukałam czegoś ciekawego w internecie i znalazłam bardzo ciekawą stronę dla studentów. Znaleść tam mozna różne, ciekawe przepisy na obiady i kolacje. Można tam dodać własne pomysły. Polecam Wam ja: http://student-gotuje.pl/ :) zajrzyjcie tam.

Pozdrowienia i do usłyszenia :)

Brak komentarzy: