Jedzeniowe Dowcipy :)

Przychodzi polski turysta do angielskiej restauracji i pyta:
- Co macie do jedzenia?
- Hot Dog - odpowida kelner
- A co to znaczy po polsku? - pyta turysta
- Goracy pies.
- Moze byc.
Po chwile przychodzi kelner z parowka w bulce, a turysta krzyczy:
- Panie, to mial byc pies, a Pan mi tylko ogon podal!


czwartek, 23 października 2008

Gofrowe naleśniki.

Moi mili!
Naszła mnie wczoraj ochota na gofry! Dlatego postanowiłam przedstawić Wam najlepszy przepis na nie! Przepis jest na tyle dobry że zawsze wychodzą z niego przepyszne goferki( chyba, że ktoś jest jakimś szczególnym antytalenciem w kuchni).











Oto przepis:
3 jaja
4 łyżki cukru
1/2 szklanki mleka
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 łyżka oleju
1 szklanka wody gazowanej
2 szklanki mąki
1 łyżka octu
cukier waniliowy, szczypta soli
Najpierw oddzielamy żółtko od białka. Następnie utrzeć żółtka z cukrem, dodać do tego resztę składników, a na końcu ubite białka. Smażyć na rozgrzanej patelni lub gofrownicy, na niewielkiej ilości oleju.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Kiedyś w wakacje postanowiłam umilić rodzinie czas i usmażyć owe gofry. Musze powiedzieć, że przy smażeniu zapach się roznosi po całym domu. Wszyscy choć nie byli głodni jedli gofry jakby tydzień nie jedli. Tak to szybko poszło, że zanim wysmażyłam całe ciasto to już nic nie było na talerzu. Dla mnie nie starczyło :)
Nie ma osoby, która nie zachwala sobie tych naleśników-gofrów. Wypróbujcie sami!

Brak komentarzy: